maandag 13 mei 2013

Voel je als een echte avonturier met Guy Didelez in het boek ' Raspoetin '




Peter is een jongen die in zijn nieuwe klas niet echt welkom is doordat hij stottert . Hij word gepest door zijn leraar Nederlands.
Sofie , Bram en Bert ontdekken dat hun nieuwe klasgenoot, net als zijn vader een buikspreker is . Maar als Peter met één van zijn oudste poppen , Raspoetin buikspreekt stottert hij niet . Dat vinden Sofie en haar 2 vrienden raar , dus zullen ze uit pluizen hoe dat komt . Wat ze ook zullen uitpluizen is hoe Peter's vader is overleden , uit bronnen die de vrienden hebben ontdekt , is er een moord geweest en de enige aanwijzing op moord is Raspoetin , waarmee Peter buikspreekt zonder te stotteren ......

In het begin is het boek wat ingewikkeld tot het opeens spannend word ......Ondanks het feit dat ik in het begin het boek niet snapte , vond ik het toch mooi . Ik vond het wel geen boek om in 1 keer uit te lezen , ik vond het wat langdradig . Pas op het einde kom je alles te weten over het hele verhaal , wat ik wel wat jammer vond .

Het is een echt aanrader voor lezers die het graag spannend houden .


Cleo Declercq

Geen opmerkingen:

Een reactie posten