maandag 13 mei 2013

De mysterieuze stalker: 'Pretty Little Liars 1' door:Sara Sherpard



In Rosewood een klein stadje, wonen vier vriendinnen: Hanna, Aria, Spencer en Emily. Ze zijn letterlijk opgevoed tussen de gigantische villa's, Mercedessen en tussen de roddels. Elk huis daar heeft wel een geheim dat de buitenwereld niet mag weten. Een paar jaar geleden is hun beste vriendin genaamd Alison mysterieus verdwenen. Is ze vermoordt? Niemand weet het. Sinds kort worden de vier vriendinnen ook nog eens gestalkt door 'A'. Heeft hij/zij iets met de dood van Alison te maken? Of is Alison 'A' niemand weet het. De vriendinnen hebben nu al genoeg problemen en geheimen. En door die 'A' die er nu nog eens bij komt. Het ergste van al is dat 'A' al hun diepste geheimen weet en hun er mee chanteert. Bijvoorbeeld dat Aria een geheime relatie heeft met haar leerkracht Engels. Zullen de meisjes ooit weten wie 'A' is? En hoe het afloopt?

Wat vond ik van het boek? Het boek vond ik zeker een aanrader. Er is ook een serie van 'Pretty Little Liars' die ik volgde voor ik het boek las. De serie en het boek zijn volgens inhoud ongeveer het zelfde. Wat ik minder vond aan het boek was dat het soms een beetje te langdradig was. En dan een positief punt is dan wel dat het soms zo spannend is dat je moet verder leven en dat je helemaal in het verhaal komt.


Als je wilt weten wie de mysterieuze 'A' is dan moet je het boek zeker lezen!



Door Emma Petrie, klas 2MWb




Geen opmerkingen:

Een reactie posten