vrijdag 7 juni 2013

'Vijand zonder gezicht' - Karel Verleyen



Rudi wandelt op een avond zomaar door de stad. Wanneer voor de ogen van Rudi een man wordt in elkaar geslagen, probeert Rudi ook weg te vluchten. Helaas zag een vrouw dit en liet dit aan de politie melden. De echte dader loopt nog vrij rond. De computergegevens maken van Rudi de ideale verdachte. Moet hij nu onderduiken of moet hij zich melden bij de politie? Zelf zijn ouders geloven hem niet meer. Gelukkig leert hij nieuwe vrienden kennen waarbij hij voor een tijdje mag onderduiken. Samen gaan ze op zoek naar de echte dader...

Ik vind het boek zeer spannend vooral in het begin wanneer de man wordt neergeknuppeld. Toen ik het boek zag, had ik helemaal geen zin om het boek te lezen. Dit komt door de saaie kaft. Maar toen ik het boek begon te lezen, werd ik helemaal in het verhaal meegesleurd.

Dit is zeker een aanrader voor mensen die wat van actie houden. Het is vooral spannend om te weten wat er met Rudi zal gebeuren.

Iris Delporte
2LAa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten