vrijdag 7 juni 2013

Grijze jager 7, Losgeld voor Erak - John Flanagan


Het verhaal begint wanneer Erak in de val wordt geleid door Toshak, zijn aartsvijand. Toshak vraagt losgeld aan de kompanen van Erak en zij vragen hulp aan hun vrienden in Arluen. Svangal, een man onder Erak, samen met Will, Halt, Gilan, Arnaut en nog een paar andere vrienden van Svengal zetten de achtervolging in. Wanneer ze Toshak samen met 200 Tualaghi vinden, worden ze gevangen genomen door het tekort aan manschappen. Will die eerder zijn paard Trek in een zandstorm verloor, wordt dus niet gevangen genomen, maar was op zoek naar zijn paard.
Hij vindt T
rek terug in de handen van een grote groep Bedullin- krijgers. Hij neemt de grote groep mee nadat hij gewaarschuwd wordt door een van de spionnen van de Bedullin. Hij trekt ten strijde tegen Toshak en zijn kompanen. 


Ik vind dit boek een heel leuk boek. Ik vind dit tot nu toe het mooiste boek die ik van de Grijze jager serie gelezen heb. Ik vind het vooral een spannend boek. Terwijl ik dit boek las kon ik niet meer stoppen omdat het zo spannend was. 

Ik raad het iedereen aan die van een spannend verhaal houd. Het enige nadeel van dit boek is dat het wel erg veel pagina's telt, iets voor echte boekenwurmen dus!

Ewout Vanthorre
2MOWEc


Geen opmerkingen:

Een reactie posten