vrijdag 7 juni 2013

De Stenen Van Uru-Nôg - Luc Embrechts


Wanneer Bart thuis aangevallen wordt door een mysterieuze vreemdeling gaat hij op onderzoek uit. Samen met zijn beste vrienden Bolle en Caroline komt hij terecht in de schaduwwereld: Uru-Nôg. Het is een plaats in de mystieke wereld   Dir-Yak. Dir-Yak is een wereld die alleen Bart, Caroline en Bolle kennen. Daar leven er wezens die de macht willen hebben en wezens die hen willen helpen tegen het kwade. Uru-Nôg is een zwart en stoffig doolhof waar overleven onmogelijk is. Tijdens hun zoektocht naar een uitgang merken ze algauw dat ze niet alleen zijn.

Ik moest eens een boek lezen voor de school, dat leek me echt niet leuk. Dus ik begon een boek te zoeken ik de bibliotheek. toen ik het boek in mijn handen had was ik direct verkocht door de cover. Het zag er voor mij heel aantrekkelijk uit. Toen ik nog maar begon met de eerste pagina vond ik het boek al goed. Als je leest, voel je gewoon de spanning. De Stenen Van Uru-Nôg is een erg fantasierijk, maar ook een spannend boek.

Eens je begint, kan je niet stoppen en voor je het weet, lees je de hele serie.


Jarne De Muyt
2MWEc

1 opmerking:

  1. Een heel tof en spannend boek, ik had al een boek gelezen. Bij het eerste boek was ik al verkocht. Superzalige boeken, Luc!!

    Vriendelijke Groeten
    Wout

    BeantwoordenVerwijderen